مارکو شرایط بدنی ات به چه صورت است؟

بعد از 8 ماه دوری از فوتبال در بازی با ورسه کمی ترسیده بودم ولی فکر میکنم طبیعی بود ولی کم کم به شرایط طبیعی برگشتم و از این بابت خیلی خوشحالم . بعد از تمرینات پیش از بازی با ورسه فکر میکنم بچه ها همه توان خود را گذاشتند همچنین خود هم هرچه داشتم گذاشتم و در پست غیر تخصصی بازی کردم  پست اصلی من مهاجم نوک است و این را مربی میداند که امیدوارم هرچه زودتر بتوانم برای کمک به تیمم در پست خودم بازی کنم .

نظرت درباره سیستم جدید تمرینات چیست؟

 در میلان همه چیز تغییر کرده اول از همه نظم بیشتری بر تیم حاکم است چون مربی یک آدم سخت گیر است یک مورد دیگر اینکه ما همیشه با توپ کار میکنیم که باعث میشود در مقایسه با فصل پیش آمادگی بیشتری داشته باشیم

در این بازی شماره 22 که متعلق به کاکا بود را برتن کردی

 این شماره برایم خیلی ارزش دارد چون مثلا تولد مادرم در این روز است و من این شماره را در جنوا که خیلی خوب بازی کردم نیز داشتم ولی پارسال شماره 11 را بر تن کردم ولی وقتی دیدم برایم شانس نمی آورد آنرا عوض کردم . فکر نمیکنم شماره 22 فشار زیادی رویم بگذارد . کاکا یک بازیکن دست نیافتنی است و ما پست هایمان با هم متفاوت است. برای من این شماره فقط یک شماره ای است که آنرا دوست دارم و حساسیت دیگری ندارد

نظرت درباره رونالدینیو چیست؟

 من به شخصه توقع زیادی از او دارم و امیدورام بتواند دوباره به شرایط اول فصل گذشته اش برگردد. شاید با جدایی کاکا او با آرامش فکری بیشتری کار کند. من مطمئنم که امسال رونالدینیویی خواهیم داشت که به ما کمک خواهد کرد تا جام های را به دست آوریم

سیست بازی 3-3-4 است؟

 بله و این سیستمی است که در جنوا هم بازی میکردم در آنجا مهاجم مرکزی بودم و فکر میکنم عملکرد بسیار خوبی داشتم. من در این سیستم خیلی راحتم و امیدوارم در اینجا هم بتوانم همین کار را انجام دهم